Фарлеп чи Vega - засранці

Доброго ранку мені сьогодні побіжав інтернет, якого не було :(
І щоб це було? Ааа, мене відключили "за неуплату".
Так дійсно за мною був борг у розмірі місячної плати.

У договорі значиться що, оплатити треба до 10го числа кожного місяця. Проте я неоднократно говорив працівникам Vegи, що незручно платити рахунки до 10го числа, при тому що рахунки за їхній телефон та інші комунальні приходять після 10го, які треба заплатити до 20го.

Тому я ніколи не плачу за Vega-інтернет до 10го, я плачу його завжди з іншими комунальними рахунками у міру їхнього поступлення 15-20 числа. І то що числа 15-20 мені відключають інтернет за "неуплату" я привик, і завжди після мого дзвінка в суппорт мені включали інтернет(так як ми не перший рік "замужем" :)). Сьогодні мені вперше відмовились це зробити, зіславшись що вони неможуть... і ніколи немогли цього робити (ага аж дивно..)

Прийшлось витратити свій час та бензину, щоб пертися до них в офіс Vega, оплачувати рахунок і скаржитись на їхню роботу.  Де здивована дівчинка казала що вони не можуть вписувати рахунки за інтернет у рахунках за телефон(при тому що там є така графа!). Говорила що треба було заплатити за інтернет роздрукувавши рахунок з сайту, при тому що мені інтернет відключили(а якщо в мене принтера нема?)... ну не тупі... Або можна скористатись iBoxaми, або ж накрайній випадок скористатись карткою Visa чи MasterCard...

Але ж ви не розумієте основного!

Мені незручно бігати до 10го числа і оплачувати рахунки, я цим сексом займаюсь після 15 і до 20го числа!  Ви ж телефон не відключаєте, коли я за місяць не заплатив абон. плату, я ж з вами підписав договір, куди я дінусь? Чому так знущатись з клієнта?

Сьогодні не той час! Людям не треба домашньогь телефору(як це було в СРСР), в кожного є по мобільному, а той по два, можна завести CDMA телефон з міським номером, на кожному під"їзді розклеюються оголошення про інтернет від Білайна з Київстаром, та інших подібних контор, які б"ються за клієнта... а тут ваш старий-лояльний клієнт, просить всього навсього або висилати рахунки за інтернет размо з телефоном, або змінити умови і приймати платежі до 20го числа і не відключати інтернет за таку дрібну неуплату!

Укртелеком
Комітех
Воля
Vega

Хто наступний?..

1 коментар:

  1. а слабо платити на місяць наперед? і ніколи не буде проблеми з оплатою! або в будь-якому платоматі приват - без комісій!! і не треба пертись кожен раз на сахарова...

    ВідповістиВидалити