Відкритий лист керівництву Воля-Львів

Воля-Львів - правила етики, і чесного ведення бізнесу НЕВІДОМІ вашій компанії.
Ви обманом заставляєте оплачувати ваші рахунки, і маскуєте їх під
комунальні! Якщо ви вже перейшли до обману, то я співчуваю вашій компанії.
- Ви не можете зацікавити клієнтів кращими умовами обслуговування?
- Ви не можете зацікавити клієнтів кращими тарифами?
- Ви не в стані придумати новорічну акцію для залучення нових клієнтів?
Мені щоро шкода вас! Я висловлюю вам своє співчуття!!!

Ви крім обману нічого не можете запропонувати. 

Ви просто нікчемні!

Якщо ви дурите так своїх ПОТЕНЦІЙНИХ клієнтів то в
мене виникає запитання: Як сильно ви дурите вже своїх існуючих
клієнтів?!!
І яке ставлення до них?

Теж обман, і приховані тарифи і платежі дрібним шрифтом???

Мені щиро шкода ваших клієнтів!

В Інтернеті немає жодного позитивного відгуку вашій компанії.


Я не є вашим клієнтом, і після такої вашої реклами ніколи ним НЕ буду!
і я не один такий! Я поважаю чесні компанії, і співпрацюю тільки з
ними!

НЕ ПРИСИЛАЙТЕ більше цієї макулатури!!!

Скопіюйте цього листа будь ласка вашому начальству, як результат "успішної" рекламної компанії

--
з неповагою
Андрій!

Як Воля дурить потенційних клієнтів

Немає коментарів:

Дописати коментар