Комітех

Щоб розірвати договір з Комітехом, мені треба було їхати в цей "інтернет що поруч"
в "жопінсь", це десь аж біля вокзалу через все місто...

Я десь 1,5 роки був підключений до цього провайдера, в мене він був як додатковий інтернет.

Плюс тільки один:
- низька ціна і все!

Мінусів досить багато:
- нестабільний інтернет
- повільна і самозакохана реакція супорту
- в локальній мережі куча нечисті, яка тільки то що і робить що лізе на твій комп
- Проблеми з DNS
- Дивна політика компанії

Якщо вам потрібний інтернет аби деколи був за низьку ціну, то він згодиться.

А якщо вам потрібний стабільний інтернет, щоб терміново відправити мейл, чи завжди знайти потрібну інформацію то цей інтернет не для вас.

І ще один прикол, коли підписуєте з ними договір, уважно читайте що підписуєте! Бо з договором вони дають додаток згідно якого договір заключаєте на 1 рік, і згідно цього додатку якщо ви розриваєте договір достроково то сплачуєте 3,..грн. (три гривні з копійками) за кожен день до кінця договору! Нехіла сума получається. Тобто вони як професійний наркодиллер підсаджують на свою «іглу»

Я уважно читав, тому таких бредових додатків НЕ підписував. А чому це я маю сам себе в кабалу заганяти? За підключення до інтернету яж платив, і комп"ютер мені вони не дарували... невідомо з чого вони собі визначили такі штрафні санкції?

Тому мене і відключили достроково і без проблем! Але ж скільки невинного люду на іглу підсіло....

Укртелеком теж смалить!

2 коментарі:

  1. Підпис проплачений агєнт дамашнього інтернету від Київстару

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім, в мене не Київстар ;) так що не треба ля-ля... Хоча я думаю навіть КС набагато краще за комітех ;)

    ВідповістиВидалити