Як Воля-Львів дурить людей

ВОЛЯ-ЛЬВІВ дурить своїх потенційних клієнтів, вводячи їх в оману!
Усім НЕ клієнтам Волі приходять рахунки такого змісту:



 

Ці рахунки на вигляд нічим не відрізняються від рахунків за воду чи газ. 
На них маленьким шрифтом написано:






Як мені пояснили у ТОВ "Львівські телекомунікаційні системи" 
(Воля-Львів) що це для нашої ж зручності... а кому не подобається читайте дрібним шрифтом...


Якщо вони таким чином дурять совоїх потенційних клієнтів, то можна тільки уявити, як вони дурять
своїх вже існуючих клієнтів...

А як вони надурили тебе?

P.S. Ніколи не був, і не буду після такого їхнім клієнтом! Непотрібна мені така "зручність", мені не потрібні 
рахунки за послугу, яку я не замовляв!

2 коментарі:

  1. я клієнт "волі" це шахраї!!!!!
    замовивши послугу інтернет на 10 Мбіт/сек отримую 1 Мбіт/сек.

    ВідповістиВидалити
  2. це дійсно шахраї сам переконався

    ВідповістиВидалити