1Gb DDR2 для Acer Aspire one 110

Вирішив побалувати робочого малюка Acer Aspire one 110 додатковою пам"яттю. Для цього було куплено модуль пам'яті SоDM DDR2 1024Mb, 800MHz, PC6400 Hynix (HYMP112S64CP6-S5-C)
Щоб не пропала гарантія, треба скористатись послугами одного з Сервісних Центрів компанії Acer


Там знайшов СЦ "Ноутбук Центр" Научная 7а / 104 , тел. +380-32-2244652 - мудаки рідкісні!
Подзвонивши до них домовився, що вставлять пам"ять ЗРАЗУ ПРИ МЕНІ, і я заберу ноутбук. Я приїхав до них, а там вони мені кажуть, залиште ноут до ПОНЕДІЛКА!!! Тільки потратив свій час і бензин... Нафіга там стільки менеджерів і тільки один технік? Чому не навпаки?



Подзвонив в "Сервіс Комп'ютерної техніки" ул. Панча, 5 тел. +380-32-2440430. Милий жіночий голос пообіцяв при мені все швиденько зробити, хоча їхати трохи далеко, але я поїхав. Приїду відпишу.
---
Поставили пам'ять швиденько, тільки чомусь не дали ніякого паперу про установку, і коли я попросив чек, теж розгубились. Але враження склали приємне.

тепер Acer Aspire one 110 має на борту 1,5Gb, думаю для нього хватить

Немає коментарів:

Дописати коментар