Далі ще цікавіше, можна порівняти затрати рекламодавців та оплата для сайтів:
Пропонований прибуток для сайтів за 1000 показів | Ціни для рекламодавців за 1000 показів |
Категория №1. - 20,7 грн. | 1 Группа тематик - 122грн |
Категория №2. - 15,3 грн. | 2 Группа тематик - 94 грн. |
Категория №3. - 9,9 грн. Категория №4. - 4,5 грн | 3 Группа тематик - 66 грн. |
Формат Rich media (400 * 400) - 7,2 грн. за 1000 показів | Fly-media 400*400 75 грн Fly-media 600*600 94 грн Fly-media 800*800 113 грн |
Формат Pop Under (300 * 300) - 7,2 грн. рублей за 1000 показів | Pop-under 400*400 75 грн Pop-under 600*600 94 грн Pop-under 800*800 113 грн |
Формат Leaderboard (728 * 90) - 2,7 грн. за 1000 показів | 728*90 - 28 грн |
Тобто виходить що, рекламодавець платить гроші з яких тільки 10% доходять до власника сайту… А чи не за жирно агентство накручує собі 90% від вартості реклами??? От я розумію сайти, тратиш гроші на створення сайту, домен та хостінг, розкрутку, наповнення конвентом, якось розвиваєш ресурс, а виходить що весь прибуток собі забирає якась агенція? А чи не дешевше буде, для рекламодавців, напряму? На мою думку ситуація мусить бути навпаки, Посередник не може заробляти більше ніж той хто безпосередньо надає послуги реклами…
джерело: Заробіток в інтернеті
Доброго дня, шановні Андрій та Аудиторія!
ВідповістиВидалитиВи маєте рацію, якщо не врахувувати багатофакторність моделі нашої роботи.
1. Ми 10 років працюємо у даній сфері і ми прфесіонали.
2. Подивіться на Яндекс, Гугл, Бегун. Як вони платять, де їх рентабельність.
3. Врахуйте штат програмістів, сейлзхаус, підтримку стосунків з Агенціями і таке інше.
4. Наша компанія робить найбільші виплати серед усіхо подібних систем на теренах СНД.
5. Врахуйте ваші затрати на підтримку системи банеропоказів.
6. Врахуйте утримання менеджерів з продажу реклами, договірні стосунки з рекламодавцями, утримання бухгалтерії.
7. Врахуйте, що ціни оговорюються з кожним рекламодавцем та РА.
ну як?
На ринках СНД Власники сайтів вже зрозуміли. що це вигідно. Наша українська ментальність описується однією фразою "Всерівно скільки молока дає моя корова, головне, аби корова сусіда давала менше молока"
О йо-йо-й.. нарахували :) і менеджерів напевно у вас цілий вагон, і бухгалтерія як в гіпермаркеті... мда... а підтримка системми банеропоказів то напевно пів китаю педалі крутять, щоб банери краще крутились.. сорі не знав :)
ВідповістиВидалитиНе думаю що Ваші витрати набагато перевищують витрати будь якого середнього інтернет-порталу! Інакше гнати в шию тоді Ваших керівників.
Навіть як рекламодавець, я б у Вас нізащо по таким цінам не рекламувався. Набагато вигідніше в тому плані Гугл, Яндекс тп...
У Вас за 1000 показів, я максимум отримаю 3-5 користувачів, і платити за них 122 грн(без ПДВ!!!) 1 группа, сорі я за ті гроші з яндекса набагато більше нажену ЦІЛЬОВОЇ аудиторії, я вже мовчу за МЕТУ де я за 100грн. отримую в десятки разів більше відвідувачів, і в десяткки разів більше показів тематики "бізнес та інвестиції"(найдороща тема), ну це звісно не баннер 240*400. Але мені більше відвідувачі потрібні.
П.С. Про Вашу корову щось не зрозумів суть.
Мда, апетити у рекламної агенції не хилі...
ВідповістиВидалитиАле є просте правило:
Краще отримати 1% від міліону, ніж 20% чи навіть 50% від 10 000.
математика
ну вам відвідувачі потрібні а комусь просування бренду і їм гугл буде менш корисний. Але я ціную вашу думку.
ВідповістиВидалити