Ура, додзвонився!

Ура, додзвонився до оператора МТС! Але перд тим спілкувався ще з супортом в онлай чаті - бред повний, бо вони неможуть надати ніякої інформації! На моє питання для чого вони там сидять, відповіли щоб надавати загальну інформацію...
правда на платний номер 555(ціна 0,5грн. за дзвінок), і моментально!
Бо на безплатний нереально! Я був в черзі 18 і чекав більше 30хв, але мене всеодно вибило... і так 2 раза :(

Так от додзвонився!!! Але не зі свого номеру, бо з мого некоректно зняло всі гроші і ніякого бажання поповняти я не маю, а дзвінок - платний. Розповів свою історію.
Але на моє велике здивування мені відмовились надавати інформацію по моєму номеру, бо я з нього не дзвонив! Мені запропонували подзвонити на номер 111 і бути фігзна яким в черзі, але зі свого номеру... Я довго пояснював чому я це зробити неможу, бо це зробити нереально...
І після переконливих аргументів оператор погодився прийняти мою заявку. Для цього він спитався коли я останній раз поповняв і куди дзвонив... Знову розповів історію... Обіцяли розібратись...

В кінці я спитався чому вони мені спочатку морочили голову і казали що неможливо прийняти заявку по номеру іншому від того з якого дзвониш. Внятної відповіді небуло...

Висновки по супорту МТС:
1. Супорт МТС працює фігово! Щоб додзвонитивьс до оператора треба пройти непоганий ребус в пунктах меню за номером 111. Супорт спеціально затягує час з"єднання, щоб навіть ті що відгадають ребус не змогли дочекатись. А подзвонивши на платний номер відповіли моментально! І навіть якщо ти додзвонишся, тобі всервно незразу надають нормальну інформацію, а навмисно запутують(подзвонив не з того номеру і тп) для чого це?
2. Для чого їм онлайн чат - я так і незрозумів... для загальної інформації??? А для чого тоді сайт?
Для чого платити мартишці за компутером зарплату, яка неможе вирішити ні одного питання, а ту інформацію, що вона може надати можна без проблем отримати з сайту МТС?


Немає коментарів:

Дописати коментар