Креатив ринку Шувар

Кожен раз дивуюсь галицькому рагулізму...
От рагулі з ринку Шувар порадували.
Мало того що на Шуварі треба за парковку платити, так там щей абонемент на туалет треба купувати...


Цікаво, як цей абонемент виглядає? уявляю дизайн...

Уявляю Акція:
абонемент ціна - ххх грн.
---
оформлення абонементу - 10 днів (20 грн)
якщо ТЕРМІНОВО - 1 день (100 грн)


А кожному десятому напевно в подарунок туалетний папір!


Скоро напевно плату за вхід введуть, а потім за вихід - "тариф сімейний".

або на ринку Шувар буде дві туалетні кабінки:
- перша 10 грн,
- друга безплатно, але з веб камерою і трансляція в інтернет

Що ще придумають на ринку Шувар? Пишіть в коменти

4 коментарі:

  1. немає нічого дивного, абонемент мають працівники ринку які кожен день ходять в туалет

    ВідповістиВидалити
  2. цікаво, а хто ще крім працівників туда ходить? Чи то новий атракціон:
    - "давай зганяєм на шувар, там новий туалет відкрився"

    ВідповістиВидалити
  3. Ой розумники. Назвіть мені місце, куди в туалет можна сходити безкоштовно.

    ВідповістиВидалити
  4. "Ой розумники. Назвіть мені місце, куди в туалет можна сходити безкоштовно."

    Ашан, Арсен, Вам, Епіцентр, Нова лінія і тп.. Усі торгові центри що поважають своїх відвідувачів мають безкоштовний туалет і безкоштовну парковку . Тільки бидло базари, аля Шувар за це дере гроші :(
    Тому я принципову не відвідую ті торгові центри де за туалет чи за парковку треба платити. Мені це не зручно! Тому я вважаю що такі бидло базари немають майбутнього

    ВідповістиВидалити