В Євроекспрес обікрали мою посилку

Чому у нашій країні, коли тебе грабують, то потім виявляється що щей ти сам у всьому винен??? Чому у нас люди не захищені ні перед ким і ні перед чим???

Євроекспрес обікрали мій вантаж!


Мені передавали сумку з особистими речима через компанію грузоперевозок ЄвроЕкспрес де мене обікрали. На своєму сайті вони пишуть, що зарекомендували себе як "надійний" партнер! Але насправді це шарашкіна контора, де обкрадають людей!
"Рахуйте носки і труси не відходячи від каси
Перевірити наявність усіх речей в сумці у них на складі, небуло можливим, оскільки то не були помідори, які переважив і все чи щось, інше. Це була сумка за особистими речима штани, майки, куртки, взуття засоби особистої гігієни і тп... щоб це витягнути і подивитись наявність треба принаймі це на щось розкласти. А на брудному складі це зробити було НЕРЕАЛЬНО. Прийшовши додому і виявивши недостачу, я передзвонив у зазанчену "компанію" і повідомив їх про це! На що вони мені повідомили, якщо я не перевірив комплектність у них на складі, то вони нізащо не відповідають!
Приїхавши у цей Євроекспрес, я вимагав скласти АКТ про пропажу речей. Але моє прохання не задовольнили, я просто написав скаргу. Сказали що "оперативно" відреагують, на що я сильно сумніваюсь. Потім розповіли, що та людина, яка мені то передавала сумку сама винна, бо не достатньо добре замотала суммку, і що я винен не перерахувавши усіх речей на місці(цікаво де я то повинен був там робити?? див. вище!)

"в Євроекспрес крадуть, і ні за що не відповідають
Кантора Євроекспрес, ні за що не відповідає, хіба якщо ти крадія зловив на місці злочину (якщо працівник при тобі відкрив твою сумку і щось з неї поцупив і ти це бачив)... а решта, це ти не докажеш, що воно насправді там було і чи саме таке і тп. Ти як клієнт у всьому винен! Винна і та людина що не "замурувала" сумку, і її можна було легко відкрити. Винен я як одержувач, що довіряв(як вони пишуть "надійній" компанії) Винен у тому що тебе НЕ попередили що є можливість крадіжки і обов"язкової потреби ВСЕ перерахувати (бо бачите вони такі зайняті, що на це в них часу нема...)

"А нащо нам та репутація?
Чесно кажучи, я вже втратив надію повернути свої речі назад, чи отримати хоча б за них відшкодування. Але якщо компанія позиціонує себе як "надійний" партнер, але НЕ цінує свою репутацію! то грош ціна такій компанії... Тому хочу застерегти усіх потенційних клієнтів Євроекспрес. В Євроекспрес крадуть багажі, і ні защо не відповідають. Якщо ви цінуєте свій багаж чи груз, НІКОЛИ НЕ звертайтесь у дану шарашкіну кантору - Вас там можуть обікрасти!

Транспортний портал

3 коментарі:

  1. В них доречі дуже хитро зроблено.

    Ти спочатку підходиш до віконечка, підписуєш квитанцію, що вантаж отримав, претензій нема, а потім тобі дають накладну на на склад... тобто теоретично, якби я там подивився і виявив недостачу, мене б послали подалі, і сказали: ти ж підписав що все отримав і претензій нема...

    тому я кажу що ЄвроЕкспрес - шахраї і злодії...

    ВідповістиВидалити
  2. Це точно шарашкіна кантора...мені вислали 2 товари, один прийшов другого не має, і вже третій день ніхто не може сказати девін находитьса, коли він прийде..

    ВідповістиВидалити
  3. Коли в мене вкрали речі, то мені вони пропонували організувати ще одну посилку, "щоб виявити злочинця". То я маю виступити для них спонсором :) Чи їм ще мало? фігію з них...

    ВідповістиВидалити